درباره ما

ایران‌یونیکاپ با هدف شناسایی استعدادهای ایرانی متولد شد. رویای بزرگی که در ذهن داشتیم، اکنون بیشتر از همیشه رنگ واقعیت گرفته است. ایران یونیکاپ در سال 1396 تاسیس شد تا عرصه رباتیک و برنامه‌نویسی کشور در زمینه استعدادیابی و پرورش اسعداد غنی‌تر شود. جمله‌ معروفی منسوب به آلبرت انیشتین می‌گوید: «هرکس می‌تواند یک نابغه باشد، اما اگر یک ماهی را با توانایی بالا رفتن از درخت قضاوت کنید، او نادان به‌نظر می‌رسد»

کودکان و نوجوانان از سراسر ایران، بدون در نظر گرفتن محل زندگی می‌توانند در طرح‌های متنوع ایران یونیکاپ شرکت کنند، بیاموزند، رقابت کنند، جایزه بگیرند و رشد کنند.

شرکت صنایع الکترونیک و رباتیک آروند صاحب امتیاز برند و مجموعه ایران‌یونیکاپ است. آروند از همان سال ۹۶ که تاسیس گردید، توانست نامی خوش در ذهن والدین بسازد. گروه موسس آروند، در زمینه آموزش رباتیک، فروش محصولات رباتیک و طراحی و تولید محصولات این حوزه سال‌ها تجربه و تخصص دارد.

ایران‌یونیکاپ با هدف حمایت فرزندان نابغه ایران زمین خلق شد و در راه شناسایی استعدادهای ایرانی مصمم است.

مهندسان موفق آینده و مخترعین آینده افراد عجیب‌وغریبی نیستند، کودکان و نوجوانانی هستند که امروز در کنار ما دنبال فرصت‌هایی هستند تا خلاقیت و نوآوری خود را اثبات کنند. ما در ایران‌یونیکاپ تلاش می‌کنیم تا بستری فراهم کنیم تا این استعدادها شناسایی، معرفی و پرورش یابند. در ایران‌یونیکاپ کودک و نوجوان شما فرصت خواهد داشت تا نبوغ خود را به محصول تبدیل کند، بسازد، یاد بگیرد، ایده‌پردازی کند و لذت آموختن را تجربه کند.

به‌شکل کلی همه افراد دارای یک یا چند استعداد خاص هستند اما برخی از آن‌ها در شرایطی قرار می‌گیرند که به نحو عالی می‌توانند استعداد خود را شناسایی و از آن استفاده کنند. در این بین افرادی که از توانایی های ذاتی خود استفاد نمی‌کنند، بی استعداد نامیده می‌شوند در حالی که چنین تعریفی صحت ندارد و از نظر علمی نادرست است.

نقل قول معروفی از کاراکتر «لورنزو» در فیلم «A bronx tale» وجود دارد: « هیچ چیز غم‌انگیزتر از یک استعداد تلف شده نیست.» ، ما در ایران‌یونیکاپ مسر هستیم تا با حمایت از فرزندان نابغه این مرز و بوم، گامی کوچک در راستای تامین آینده شغلی و حرفه‌ای آن‌ها با رویکرد تخصص‌محور و مهارت‌آموزی داشته باشیم.

چرا ایران‌یونیکاپ؟

ایران‌یونیکاپ حامی فرزند نابغه شما، انتخاب والدینی است که قصد دارند به شکل جدی برنامه‌ریزی مهارت‌آموزی فرزند خود را تدوین کنند.

استعدادیابی: شناسایی استعدادها اگر در سنین پایین رخ دهد، می‌تواند به شکل چشمگیری در موفقیت شغلی و مالی افراد موثر باشد. والدینی که دغدغه رشد کودک و نوجوان خود را دارند می‌توانند به کمک ایران‌یونیکاپ فرایند شناسایی و پرورش فرزند خود را تسهیل کنند.

تخصص‌محور بودن: وقتی بحث رباتیک و برنامه‌نویسی کودک و نوجوان به میان می‌‌آید، آروند نامی درخشان در ذهن والدین است که سال‌ها به طور تخصصی در زمینه رباتیک فعالیت داشته است. تیم اجرایی، دپارتمان منتورها، هیئت داورها و تک‌تک اعضای مجموعه ایران‌یونیکاپ، مهندسین و متخصصین رباتیک دغدغه‌مندی هستند که رویای پرورش و حمایت از استعدادهای ایرانی را باور داشته‌اند.

وسعت جامعه‌‌‌آماری: به سبب اینکه ما در ایران‌یونیکاپ زیرساخت آنلاین را برای برگزاری رویدادها و مسابقات و جشنواره‌ها ایجاد کرده‌ایم. به لطف خدا دانش‌پذیرهایی از شهرها و استان‌های مختلف ایران مانند تهران، اصفهان، بوشهر، شیراز و سیستان‌بلوچستان و تبریز و… را در کنار خود گردهم آوردیم. پس فرزند شما با شرکت در ایران‌یونیکاپ عملا در یک جشنواره سراسری کشوری شرکت کرده است.

اعتبار و استانداردهای برگزاری رویدادها: تیم متخصص ایران یونیکاپ، با سال‌ها تجربه و نیازسنجی ساختار نظامندی را تعریف کرده است که در آن کودک یا نوجوان شما فرصت دارد تا رقابت سالم، یادگیری مبانی رباتیک، درک عمیق مباحث فیزیک و ریاضی را به شکل ترکیبی تجربه کند. این فرصت برای سال‌ها در اختیار بسیاری از افراد در دسترس نبوده و حالا والدین قدردان این فرصت هستند.

ساخت آینده شفلی درخشان: اگر کودک یا نوجوان شما از سنین کم، مهارت‌آموزی داشته باشد، تخصص‌محور بودن به سبک زندگی او تبدیل خواهد شد. او یادگرفتن را یاد می‌گیرد! در دنیای امروز شرکت‌های بزرگ به دنبال افرادی هستند که متخصص هستند و خلاقیت و نوآوری را از خود جدا نمی‌کنند. داشتن شغل رویایی، هدف قابل دسترسی است که والدین می‌توانند در این راه به فرزند خود کمک کنند.

جذابیت ایران‌یونیکاپ: رویدادها، جشنواره‌ها و مسابقات ایران‌یونیکاپ به شکلی تعریف شده‌اند که فضایی شاد و پرنشاط و سراسر هیجان را برای افراد ایجاد کند. یادگیری و آموزش همراه با لذت تجربه رقابت اتفاق مهمی است که کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

شرایط شرکت در ایران‌یونیکاپ:

شرکت در ایران‌یونیکاپ ساده است، از سراسر ایران امکان‌پذیر و هزینه شرکت در آن به نحوی تعریف شده است که برای اغلب افراد به سهولت قابل پرداخت باشد.

ایران یونیکاپ با بسیاری از موسسات آموزشی دارای قرارداد همکاری است و در تمامی پکیج های آموزشی این موسسات کوپن رایگان شرکت در مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ قرار داده شده است. در صورتی که در مرکز آموزشی هستید و در پکیج های آموزش رباتیک شما کوپن ایران یونیکاپ وجود ندارد میتوانید با هماهنگی مدیر موسسه با ما در ارتباط باشید و برای تمامی دانش آموزان به صورت سازمانی کوپن مسابقات را تهیه فرمایید.

مسابقات فقط به صورت آنلاین نیست

گرچه شروع کار ما با شیوع کرونا همراه شد و در ابتدای کار لیگ‌های مختلفی را به صورت مجازی برگزار کردیم، اما این روزها برگزاری مسابقات حضوری رباتیک را هم در دستور کار خود قرار داده‌ایم. در نتیجه علاقه‌مندان با حضور در این مسابقات، فضای حرفه‌ای را تجربه خواهند کرد تا در آینده موفقیت‌های بیشتری را کسب کنند.

اگر علاقه‌مند به حضور در این مسابقات هستید، می‌توانید از بخش اطلاعیه و اخبار سایت ما استفاده کرده و پس از بررسی قوانین لیگ‌ها، برنامه‌ریزی برای حضور در مسابقات را انجام دهید. در این شرایط جدای از حمایت‌های مادی و معنوی اسپانسر ما، تجربه‌ای منحصر به فرد را به دست می‌آورید تا برای شرکت در مسابقات سطح بین‌المللی نیز آمادگی لازم را پیدا کنید. ما در تمامی مراحل کنار شما هستیم تا بهترین تجربه را برای روزهای آتی به دست آورید.

در صورتی که به صورت خودآموز در منزل درحال آموزش رباتیک هستید و پکیج شما دارای کوپن ایران یونیکاپ نیست میتوانید با شماره 09374960202 در ایتا/روبیکا یا با تماس به شماره 02191304411 داخلی 5 جهت شرکت در مسابقات در ارتباط باشید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا