مسابقات خلاقیت و استعدادیابی دانش آموزی ایران یونیکاپ

ایران یونیکاپ، با هدف ایجاد فرصت مناسب برای شناسایی و توسعه استعدادهای دانش آموزان در سراسر ایران، مسابقات خلاقیت و استعدادیابی دانش آموزی را برگزار می‌کند. این رویدادها، به عنوان یک پل ارتباطی بین استعدادهای جوان و فرصت‌های شغلی آینده، با همکاری با مراکز آموزشی رباتیک و خلاقیت چهار بار در سال برگزار می‌شوند.

مسابقات ایران یونیکاپ به منظور ارتقاء سطح توانمندی‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان توسط گروهی از متخصصان آموزشی و صنعتی تأسیس شده است. مسابقات خلاقیت و استعدادیابی دانش آموزی ایران یونیکاپ بر اساس معیارهای آموزشی استاندارد به صورت آنلاین برگزار میشود و امکان شرکت گسترده دانش‌آموزان را در سراسر کشور فراهم کرده به گونه ای که هر دانش آموزی به صورت کاملا رایگان میتواند در این جشنواره ملی استعدادیابی خود را در کنار دیگر دانش آموزان محک بزند.

برندگان مسابقات رباتیک کشوری ایران یونیکاپ دوره 10

ثبت نام در مسابقات ملی استعدادیابی ایران یونیکاپ

قبل از ارسال آثار حتما شرایط شرکت در مسابقه رباتیک ایران یونیکاپ لیگ خلاقیت آنلاین را مطالعه فرمایید و با بخش پشتیبانی و مدرس خود در ارتباط باشید. همچنین در صورت نیاز میتوانید از طریق برنامه ایتا،شاد یا روبیکا (09374960202) یا از طریق تماس با شماره 02191304411 داخلی 5 با ما در ارتباط باشید

 

〰️〰️〰️
🔵شرایط و قوانین مسابقات آنلاین ایران یونیکاپ
🔺رعایت پوشش مناسب و حفظ شئونات اسلامی در ویدئو ارسال شده الزامیست.

🔺ویدیو باید به صــورت افقی و حداکثر 59 ثانیه با کیفیت مناسب، صدای واضح در محیطی مرتب و خالی از هرگون اشیا اضافه باشد تا شرکت کننده و دست سازه بطور واضح دیده شوند.

Vertical Video

🔺فیلم ارسالی نباید شامل موسیقی پس زمینه ، هرگونه ادیت ، تغییر سرعت و یا نمایش مراحل ساخت باشد.

🔺دانش آموز ملزم است در ابتدای فیلم خود را با ذکر نام/ نام خانوادگی/ سن/ شهر/نام آموزشگاه بطور کامل معرفی نموده و ذکر کند این فیلم را برای نهمین مسابقات آنلاین ایران یونیکاپ ارسال کرده است.

🔺ارسال یک عکس واضح از دانش آموز به همراه دست سازه ساخته شده الزامیست.

🔺دانش آموز ملزم است یک اسم برای دست سازه خود انتخاب کند و در مورد نحوه عملکرد و کارایی دست سازه ساخته شده در قالب حداقل 50 الی 100 کلمه به صورت تایپ شده ارسال کند.

🔺به منظور شرکت در مسابقه آنلاین ایران یونیکاپ ، ویدیو و تصاویر به همراه مشخصات دانش آموز شامل ( نام/نام خانوادگی/شماره شناسنامه/سن/شهر/آدرس کامل پستی و تلفن همراه دانش آموز به همراه یکی از والدین)  در یکی از پیام رسان‌های شاد/روبیکا/ایتا به شماره  09374960202 ارسال گردد.

〰️〰️〰️
🔵 ابزار مورد تایید در مسابقه
🔴ابزار و سازه های قابل استفاده برای ساخت، سازه های رباتیک پلاستیکی است استفاده از کارتن، مقوا و چوب جهت ساخت دست سازه در کنار قطعات رباتیک مجاز است و در صورت استفاده از سازه فلزی حداکثر 4 قطعه فلزی مجاز خواهد بود.
🔴 استفاده از قطعات الکترونیکی برای تزیین مجاز است
🔴استفاده از بردهای هوشمند یا قابل برنامه نویسی و کیت های لحیم کاری مجاز نیست و در موضوع این مسابقه نمیباشد
〰️〰️〰️
🔵 چگونه برنده بشیم؟
🔺مبنای اصلی این مسابقه خلاقیت است و ده برنده خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده است
🔴 خلاقیت به معنی ابداع و ساخت چیزهای جدید غیراز آموزش های کلاسی است و زاده ذهن دانش آموز است یا تغییر آن ها
🔹 برای ساخت چیز های جدید با معلم خودتون مشورت کنید
〰️〰️〰️
🔵 تعداد برندگان
🔺تعداد برندگان خلاقیت در این دوره 10 نفر خواهد بود
🔺تمامی برندگان با توجه به گروه سنی و خلاقیت و مهارت دانش آموز از نظر داوران مسابقه انتخاب میشوند.
🔴 تمامی آثار در وب سایت ایران یونیکاپ ، کانال آپارات و ایتا و همچنین در صورت امکان در اینستاگرام (باتوجه به شرایط اینترنت) ایران یونیکاپ همگی به آیدی Iranunicup جهت بازدید همگان ارسال خواهند شد.

➰➰➰➰
📧پست الکترونیکی :
support@iranunicup.com
🎥آدرس اینستاگرام :
@iranunicup
🌐وبسایت اطلاع رسانی:

مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ

〰️〰️〰️〰️
🔺چشم انداز یونیکاپ
مهندسان موفق آینده و مخترعین آینده افراد عجیب‌وغریبی نیستند، کودکان و نوجوانانی هستند که امروز در کنار ما دنبال فرصت‌هایی هستند تا خلاقیت و نوآوری خود را اثبات کنند. ما در ایران‌یونیکاپ تلاش می‌کنیم تا بستری فراهم کنیم تا این استعدادها شناسایی، معرفی و پرورش یابند.

 

دکمه بازگشت به بالا