راهنمای ارتباط و ارسال ویدیو از طریق سایت ایران یونیکاپ

با سلام خدمت دانش آموزان و مدرسین عزیزی
یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان شرکت در همایش های سراسری رباتیک ایران یونیکاپ ارسال مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از جمله ویدیوها در لیگ های خلاقیت است. از این رو علاوه بر پشتیبانی در برنامه های داخلی ( ایتا/روبیکا/شاد به شماره 09374960202 ) بخش ارسال تیکت ایران یونیکاپ راه اندازی شد و امکان ثبت نام یا ارسال مدارک مورد نیاز لیگ ها فراهم شده است.

راهنمای ارسال تیکت

1. بر روی دکمه “ارسال پیام” سبز رنگ در بخش پایین سمت راست سایت ایران یونیکاپ اقدام به ارسال پیام کنید یا بر روی این لینک کلیک کنید.

2. حال شما به صفحه پیامرسان ایران یونیکاپ با توجه به تصویر زیر منتقل می‌شوید.

مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ13. ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید یا با دکمه “ورود” بالای صفحه پیامرسان اقدام به ورود به حساب کاربری خود کنید.

اگر حساب کاربری ندارید نگران نباشید، دکمه “ثبت نام” را انتخاب کنید و در صفحه بعد تنها کافی است شماره همراه خود را وارد کنید؛ یک رمز عبور موقت 4 رقمی برای شما ارسال میشود، این رمز را در بخش کد تایید همان صفحه وارد کنید ، تبریک میگیم شما یک حساب کاربری برای خود ساخته اید و با موفقیت به آن وارد شده اید.

مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ3

4. حال بعد از ورود یا ثبت نام شما به صورت خودکار صفحه اول پیام رسان باز میگردید و کافی است برای شروع ارسال پیام دسته بندی گفتگو خود را انتخاب کنید تا بخش ارسال پیام برای شما فعال شود. به طور مثال میتوانید از بخش دسته بندی ها ثبت نام و ارسال ویدیو لیگ خلاقیت را انتخاب کنید.

5. در همان صفحه موضوع گفتگو ر یک عبارت با معنی و مرتبط با پیام خود همچون شرکت در مسابقه ایران یونیکاپ دوره هفتم یا هر عنوان مناسب دیگری را که در نظر دارید درج کنید و در بخش متن پیام اطلاعات یا توضیحات یا در این مثال ( لیگ خلاقیت ایران یونیکاپ ) طبق قوانین و روش شرکت در مسابقات خلاقیت ایران یونیکاپ اطلاعات لازم را درج کنید.

مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ2

6. در صورتی نیاز به ارسال ویدیو یا تصویر، بخش فوقانی متن پیام ، دکمه افزودن ضمیمه را انتخاب کنید . در این مثال لیگ خلاقیت ایران یونیکاپ طبق چهارچوب های لازم مسابقه را با توجه به محدودیت حجم ارسال حداکثر حجم 350 مگابایت ارسال فرمایید.

از این پس در هر زمان میتوانید از طریق حساب کاربری خود ، منو تیکت های پشتیبانی یا لینک https://iranunicup.com/support/ تاریخچه تیک های خود را دنبال کنید

دکمه بازگشت به بالا